باشگاه تراختور نمره قبولی نگرفت Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

باشگاه تراختور نمره قبولی نگرفت

طبق گزارش رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و 10 تیم دیگر مورد تأیید قرار نگرفتند.



سوزوکی رئیس ژاپنی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته نشستی با مسئولان باشگاه لیگ برتری داشت و نتیجه 10 روز بازرسی خود و همکارانش را از باشگاه لیگ برتری به اطلاع مسئولان باشگاه‌ها رساند.



ناظران AFC گزارش مکتوبی به همه باشگاه‌ها در مورد ایرادهایشان ارائه کردند و به باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفتند حداکثر 2 ماه وقت دادند تا این اشکالات را برطرف کنند.



سوزوکی همچنین در یک فهرست به طور کلی باشگاه‌هایی که از نظر ساختاری مورد تایید قرار نگرفتند را اعلام کرد.



در این نسخه 3 بخش عمده وجود دارد که شامل CLUBS، OTHERS، STADIA است که بخش CLUBS مربوط به 5 ساختار اصلی باشگاه‌ها یعنی ساختارهای مالی، حقوقی، رسانه، بازاریابی و مسابقات است.



در بخش CLUBS دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و 10 باشگاه دیگر لیگ برتری دیگر مورد تایید ناظران AFC قرار نگرفتند. ضمن اینکه 6 باشگاهی که تایید شده‌اند اشکالات جزیی در زمینه تجهیزات جانبی و ورزشگاه‌ها دارند. سایپا، ملوان، ذوب‌آهن، سپاهان، مس کرمان و فولاد خوزستان 6 باشگاهی هستند که ساختارهایشان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تایید قرار گرفته است.



دو بخش دیگر که شامل OTHER، STADIA مربوط به تجهیزات جانبی‌ ورزشگاه مانند اتاق کار رسانه، اتاق تست دوپینگ، رختکن داوران، نور ورزشگاه و ... است.



بخش OTHERS مربوط به داشتن مدیر رسانه‌ای، میکس زون، اتاق رسانه‌ای، محل کار تلویزیون و ... است که باشگاه پرسپولیس نیز در این بخش مورد تایید قرار نگرفته است.



در این بخش فقط پنج باشگاه شهرداری تبریز، استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن تایید شده‌اند.



3 ورزشگاه فقط درجه A دارند؛ ورزشگاه آزادی، ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ورزشگاه باهنر کرمان مورد تایید هستند که در این ورزشگاه‌ها شش تیم ایرانی بازی می‌کنند. استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر و مس در ورزشگاه باهنر کرمان.



باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند در زمینه‌های حقوقی مالی، بازاریابی اشکالاتی اساسی داشتند.



اشکالات عمده در بخش حقوقی باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند شامل عدم ارائه گزارش هیات مدیره، مشخص نبودن سهامداران باشگاه‌، عدم حضور مدیر حقوقی تمام وقت در باشگاه و ... است.



در بخش مالی اشکالات باشگاه‌ها شامل نبود گزارش مالی و حسابرسی دقیق است، ضمن اینکه سال مالی باید از ابتدای تا انتهای فصل فوتبال تعریف شود نه آنکه از ابتدای سال تا انتهای سال خورشیدی.



ایراد دیگر در بخش مالی مربوط به اسپانسر‌هاست که در این بخش باشگاه‌ها به جای داشتن یک اسپانسر باید به سمت تعدد اسپانسر‌ها بروند و میزان کمک دولتی به باشگاه کم و کمتر شود.



در بخش بازاریابی به باشگاه‌ها پیشنهاد شده فصل آینده بلیت فروشی توسط خود باشگاه‌ها انجام شود، افزایش تولیدات باشگاه‌ها مانند کلاه، پرچم، پیراهن و شال برای درآمدزایی بیشتر انجام شود و باشگاه باید بتواند از لوگوی خود درآمد بیشتری داشته باشد. همچنین از پتانسیل طرفداران درآمدزایی بیشتری انجام گیرد.



اشکالاتی که از هر 18 باشگاه لیگ برتری به طور مشترک گرفته شده عبارت است از: ورودی مشترک ورزشگاه‌ها، نداشتن برنامه تجاری موفق، عدم امکانات رفاهی برای VIP رسانه‌ها و تماشاگران در ورزشگاه‌ها.



باشگاه‌هایی که مورد تایید AFC قرار نگرفته‌اند حداکثر تا 2 ماه دیگر فرصت دارند این اشکالات را برطرف کنند.



عکس زیر گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا را نشان می‌دهد.




نظرات شما عزیزان:

رسول تورانلي
ساعت12:51---17 خرداد 1390
سلام قارداش گوزل وبلاگين وار
من سني لينك ائتديم
ممنون اولارام مني" تبريزيم " آديله لينك ائده سن .


محسن
ساعت12:38---13 خرداد 1390
سلام دوست من ممنون که به وبلاگم سر زدید اگه موافق به تبادل لینک هستید لطفا منو با اسم"همه چیز اینجا-دانلود-اخبار-بازی-کتاب و..."
لینک کنید و بگین که شمارو با چه اسمی لینک کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


traxtoor

AYHAN

traxtoor

http://traxtoor.loxblog.ir

Azərbaycan-Traxtor

باشگاه تراختور نمره قبولی نگرفت

Azərbaycan-Traxtor

خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

Azərbaycan-Traxtor

وبلاگicon